tiistai 17. syyskuuta 2013

suoraan sydämestä

Tänään mä voitin pelkoni, kävin koulun tiloihin saapuneessa verenluovutuspisteessä kaverin kanssa. Siinä vaiheessa kun mun nimee huudeltiin ja menin makaan siihe pöydälle tuntu että hyppään viereisestä ikkunasta ja juoksen nii kauas ku jalat kantaa. Onneks en tehny niin. Kelatkaa että viiden minuutin epämukavalla toimenpiteellä voi antaa kolmelle ihmiselle menetetyn loppuelämän.

Mä luin kesällä yhen aivotnarikkaan kirjan, jossa verenluovutus oli aika isossa osassa. Tässä pari päivää mitä mulla oli aikaa pohtia uskallanko mennä luovuttaan mä tulin ajatelleeks sitä kirjaa. Siinä korostetaan aika paljon sitä, että veri tulee suoraan sydämestä. Toi on ehkä siisteimpiä juttuja, mitä verenluovutuksesta on puhuttu. Mä annoin puoli litraa jotain suoraan sydämestä pelastaakseni täysin tuntemattomia ihmisiä.

2 kommenttia: