maanantai 6. toukokuuta 2013

merhabaaaa

Terkkuja Turkista! Semikurjaa olla suomessa kun tuolla oli tosiaan se kolmekymmentä astetta ja täällä lämpiminä päivinä kymmenen....

Mulla oli tosi kiva viikko Matun kans, en muista millon oisin syöny viikon sisää niin paljon keksejä ja jäätelöä... Basaarit kierrettiin kaukaa joten rahaaki kulu vähemmän mitä olin kuvitellu jee! Yks ilta oltiin kattoo lätkää, en oo ikinä ennen kattonu viittä minuuttia pidempään ja nytki tosin stalkkailin vaan ohikäveleviä ihmisiä, ei musta ihan lätkäihmistä näytä saavan. Mut hieno iso screen oli! Viimesenä päivänä sato vähän, mutta oltiinki jo kyllästytty makaan altaalla. Ja kebab oli hyvää.


Epäonnistuttiin aika tyylikkäästi meidän "kuvaa lomasi" projektissa... En oo ees jaksanu siirrellä vielä kuvia mun kameralta koneelle, mut ilahdutan teitä iphone kuvilla! Jännä miten en oo ikinä tajunnu miten paljon etukameran ja normikameran laatu heittelee !

Tietteks ku loman jälkee pitäs olla superrento. Mulle toi paluu oli ennemminkin paluu karuun todellisuuteen. Huomenna pääsykokeet ja mä haluan juosta pakoon, tällä hetkellä stressi on nii korkeella etten oikeesti pysty ees enää pänttää koska oikeesti, huomenna tähän aikaan istun siellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti