keskiviikko 8. toukokuuta 2013

piti keksii otsikko mut telkkari houkutti liikaa

Vakavasta selvittiin, en mä osaa sanoa tuliks siitä sit mitään mutta hei, mä selvisin. Se oli hirveen pelottavaa, istuin yksin siel yliopiston aulassa ku Kriken koe oli eri rakennuksessa. Ite koetilanne oli oikeesti mukava vaikka valvoja melkein sabotoi mun kokeen käskemällä jättää henkkarit laukkuun mut olin kapinallinen ja se oli hyvä. Kokeen jälkeen kävin vaihtaa loput liirat euroiks ja sain valtavat 7,80 euroa ja törmäsin sattumalta Suviin :)

Tänää oon sit vaa maannu sohvalla ja kattonu telkkaria. Unirytmi repi ylös sängystä puol ysi ja sisko houkutteli lähteen käymää mummolassa illalla sh'bamin sijaan. Mä en ikinä totu mun uusiin laseihin ja ostin jakun vaikka sanoin, etten koskaan osta. Huomenna stadiin ja pitäs pakkaa.

Opin tänään tekeen jopa KAKS uutta kampausta. Mä oon ihan tuhoton luuseri mitä tulee hiustenlaittoon ja oon ikuisesti kiitollinen tän blogin tutoriaaleille. Kyllä musta vielä mestari tulee!

ps. armahtakaa mua noitten kuvien kaa. Ne on otettu erittäin huonosti nukutun yön jälkee ehkä kymmenen minuuttia ennen kokeeseen lähtöö.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. eiks ookki :( kauhee ku ei voi makutuomarikamuihinkaa luottaa, antavat ostaa rumia vaatteita!

      Poista
  2. Tulikohan tolle anonyymille hyvä mieli, kun sai sanottua ton.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että toi anonyymi oli nimenomaan se mun makutuomarikaveri :D Paitaan liittyy nimittäin tarina. Yks turkkilainen äijä haukku sen rumaks heti sen ostamisen jälkeen :( Tai ehkä toi ano oliki se turkkilainen.......

      Poista