lauantai 20. huhtikuuta 2013

materialismipostaus

Tajusin just etten oo päivitelly melkein kolmeen viikkoon. No, ainakaa musta ei tuu mitää tähtibloggaajaa.

Siivoiltiin Alinan kaa tänää sen huone ja rohmuilin siltä koruja oletuksella, että ens vuonna jaksan alkaa arkenaki kattoo vähä ulkomuotoa ja vihdoin käyttää koruja kunnol. jee! Sit oonki vaa pakkaillu, viikon päästä tähän aikaa ollaa melkein matkalla lentokentälle ja turkkiin ja oon jännittynytinnoissani (ja hukannu meidän liirat.. hetkinen)! Päätin nyt vihdoin testata aurinkotabui, ku oon nii huono ruskettuun!

Muuten ei kuulu mitään, jumppista, jumppista, vähän liian rennosti pääsykokeisiin lukemista mutta luenpa kuitenkin! Ylioppilaslakki ja -mekko on jo ostettu, luojan kiitos. Se hatun sovitus oli tosi kummallista ku ei mitää käryy minkä kokonen pää mulla on. Onks 56 normaali? :D

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä 56 on pienehkö, mutta kuitenkin ihan normaali :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha noku just tuntuu et kaikil muil on joku 60 mut seems like mulla on sitten vaa pieni pää hmm :D

      Poista