keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

just like it used to be

Tässä nähään mun blogissa eka muotibloggaaja-asukuva! Taidan siirtyä kokonaan tälle linjalle, tuntuu niin omalta! Haha ei vaan, tällä kuvalla on tarinakin. Perinteitä noudattaen onnistuin kippaan punasen juomani (näin käy mulle AINA oikeesti mua kömpelömpää ihmistä ei oo??) valkosille housuille. Kauhee pesuoperaatio ja nappasin sitten jalkaan yöshortsit ja ne sopi niin hyvin mun asuun että pitihän se kuvata!
Mutta joo, tässä aika meitsinnassu keskeinen merkintä. Meillä oli globalit, vanhat kamut tuli juhliin opistolle ja kaikki oli taas niiku ennen. Yhen illan ajan meininki oli yhtä upeeta mitä se opistolla oli kun mä olin ykkösellä. Tosin ite väsähdin ajoissa ja painelin pehkuihin vaikka osa porukasta jatko koko yön. MUSTA ON TULLUT VANHA.

ps. järkyttävä momentti ku näin mun silmät tossa vikassa kuvassa, silmälasit jäi himaan ja parhaimmillaa piilarit silmis joku +12 tuntii joka päivä, ei ollu nautinto.
pps. kiitti matukalle kuvaajana olemisesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti