sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

pieni ankanpoikanen uiskenteli veessä

Oon just lähös Allun kaa kirpparille mutta tulin päivitteleen kamerasta löytyneitä kuvia, jotka piti laittaa jo viikko sitten mut ehehe unohin ja ei ollu opistolla konetta.

Kirjotukset on viimein ohi, mä en tiedä mitä pitäs ajatella. Oon ihan innoissani mut samalla en taho kaiken muuttuvan mutta kuitenkin tahdon. Pääsykoeaineistot ilmestyy alle kahden viikon päästä ja mulla on vanha olo. Meillä oli perjantaina illalla pippalot kamujen kans ja tavallaan surullista että täs se nyt sit oli, ei meil varmaan oo jäljellä ku perinteinen Euroviisu-kisakatsomo ja meidän opistopippalot oli siinä... Sen kunniaks lahjotin mun loput viron halppisviinat jell-o shotteihin. Ne oli kieltämättä iha hiton jännä kokemus!

Mulla on hirveesti kaikkee ideoita mitä haluaisin tän blogin kaa tehä! Yks kuvahaastemikälie olis superkiva mutta mä oon oppinu olee lupaamatta koska oon näin laiska. Mut mun loppukevät on niin täynnä kaikkee superkivaa että eiköhän tää tästä ja Essiki selitti jotain jostain kuvaamisjutusta josta en oikeen saanu kii...

Menkää ulos siellä on supersöpö keli!

ps. otsikko omistettu mun pienelle ankanpoikaselle, tunnistat kyllä itse itsesi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti