lauantai 19. tammikuuta 2013

Manna says hi!

Moipa! Joo, tää alko tosi hienosti kun on kymmenen päivää viime postauksesta, puolustukseksi saanen sanoa että olin eka melkein koko viime viikon tosi kipee ja nyt kuluneella viikolla on vaan ollu tosi kiire ja kamera ei jostain syystä oo suostunu siirtään kuvia.

Tänään oli iskän synttärit ja sen kunniaks mentiin Eloon syömään ja vähän shoppaileen. Mulla on uuden vuoden jälkee iskeny urheiluhimo vielä pahemmin ku viime vuonna joten kivuliaan Sh'bam tunnin jälkeen ostettiin mulle sisätossut! Ja tietty heräteostoksia hehe. Nyt ootan vielä enemmän huomista kahvakuulatuntia. Joulun jälkeen kouluun palatessa postikin oli kantanu mulle lähes kaikki paketit eBaysta eli materialismionnea elämässä.

Kun oottelin koneelle postaamaan pääsyä Manna söi luuta niin houkuttelevan näkösenä tossa sohvalla et päätin ottaa pari kuvaa. No, Mantsesta ei voi ottaa parii kuvaa, siihen tulee himo. Lopputuloksena kikatteleva ja koiralle lässyttävä Lotta epäergonomisessa asennossa ottamassa kuvia. No, ainaki pääsin postaan äitin facebookseinälle koiraterveisii sinne egyptii jos ei muuta.

Nyt iltapalaa nassuun, kohta on nukkumaanmenoaika!

 Täs pari juttuu mitkä jaksoin kuvaa, kattokaa mun uutta söpöö pinkkii muistikorttii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti